Tietoliikennepalvelut
Modernit yhteydet työntekoon

Toimiva tietoliikenneyhteys on liikentoiminnan perusta

Varmistamme asiakkaidemme liiketoiminnan perustan, jatkuvuuden ja mahdollistamme digitalisaation kehittymisen toteuttamalla moderneja tietoliikenneverkkoratkaisuja asiakkaillemme.

Tuotamme tietoliikenneverkkojen suunnittelu-, asennus- ja ylläpitopalveluita asiakaslähtöisesti. Teemme verkkopalveluissa pitkäjänteistä ja suunnitelmallista kehitystyötä, kustannustehokkaasti ja asiakkaan tarpeet huomioon ottaen.

Tietoturvallisuus on avainasemassa tuottamassamme tietoliikenneverkkoratkaisuissamme. Tuemme asiakkaan käytössä olevaa tietoturvapolitiikkaa ja kehitämme sitä yhteistyössä asiakkaan kanssa.

Poistettavien tietoliikennelaitteiden osalta toimimme saamamme ympäristötodistuksen ja hyvän tietoturvapolitiikan mukaisella tavalla. Käyttämämme ICT-laitteiden kierrätyspalvelu huolehtii laitteiden tietoturvakäsittelystä ja uusiokäytöstä ja myös vialliset ja elinkaaren päähän tulleet laitteet kierrätetään ympäristöystävällisesti 3 Step IT:n ISO 14001 -sertifioidun ympäristöjärjestelmän mukaisesti.

KSTieton tietoliikennepalvelut perustuvat maanlaajuiseen korkean käytettävyyden tietoliikennerunkoverkkoon, josta pääsyä ulkoverkkoihin tai palveluihin hallinnoidaan keskitetyillä palomuureilla ja internetliittymillä. Verkon laitteiden ja tietoliikenteen toimintaa seurataan keskeytymättä (24/7) valvontajärjestelmillä. Palveluun liittyvät muutos- ja häiriöhallinnan työt toteutetaan keskitetysti KSTiedon palvelukeskuksesta.

Tietoliikenteen kapasiteetti eli nopeus voidaan valita asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Verkon osia voidaan kahdentaa vikasietoisuuden mahdollistamiseksi sekä liikennekuormien tasaamiseksi.

Kiinnostuitko?

Hieno juttu! Olethan yhteydessä meidän palvelusta vastaavaan henkilöön:

Jarkko Hännikäinen

Palvelupäällikkö